Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія не несе відповідальності в разі пошкодження саджанців транспортною компанією перевізника. Всі претензії оформляються на відділенні транспортної компанії, на місці під час огляду товару! Усі рекламні засоби за якістю товару приймаються впродовж 1 дня з моменту отримання товару. Перелік випадків для рекламацій: — наявність дефектів/пошкоджень, крім пошкоджень під час доставляння поштою! Якщо на новій посаді не було оформлено акт пошкодження ми вже ні що не зможемо компенсувати, огляд посилки на відділенні обов'язковий! - невідповідність товару замовленому (сорт) Для повернення засобів/компенсації/заміни товару: - надішлете якісне фото електронними засобами: у разі дефектів — на момент отримання товару (не після садіння), у разі невідповідності сорту — на момент виявлення такого; — у разі повного дискомфорту замовлення, повертаєте саджанці, у тому ж стані, що отримали, тобто живі та упаковані так само, як отримали, за адресою року Полтава, Нова пошта No29. В інших випадках реклами не розглядаються.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.